.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۳ درصدی مرگ موتورسواران در حوادث ترافیکی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مرگ موتورسواران در حوادث ترافیکی گفت: امسال ۶۸ موتورسوار جان باختند.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی اظهار داشت:در شش ماهه سال جاری  ۶۸ نفر شامل ۶۵ مرد و سه زن موتورسوار در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه رصد کاهش داشت.

 

وی افزود: بابل با تعداد ۱۴، بهشهر با ۱۲ و ساری با ۸ مورد بیشترین و شهرستان نکا  با یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند و ماه های خرداد با۲۱، مرداد با ۱۲ فوتی بیشرین و فروردین با ۶  مورد کمترین فوتی درآن گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس آمار بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با آمار ۱۵ فوتی و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با یک فوتی بوده است و بیشترین برخورد موتور سوار با ۳۰ مورد سواری ،۱۲ مورد با کامیون، وانت بار ۱۰ مورد ، برخورد با شی ثابت شش مورد ، واژگونی ۵ مورد، موتور ۴ مورد و ماشین کشاورزی یک مورد گزارش شده است.

 

دکتر عباسی با اشاره به فوت تعداد ۴۹ نفر شامل۷۲ رصد از موتور سوارها در محور برون شهری و راه روستایی و ۱۹ مورد هم محور درون شهری افزود: از کل فوت شدگان ۴۴ نفر دربیمارستان و ۲۴ نفر هم در محل حادثه جان خودر را از دست دادند.

 

به گزارش مهر، تعداد ۳۴۷ نفر شش ماهه سالجاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که ۶۸ نفر (۲۰ درصد ) آن مربوط به موتور سوار ها  هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 آبان 1398
خب آره دیگه چون فصل گرما تابستانه رفت و آمد با موتور بیشتره و مرگ و میر هم بیشتر اتفاق
می افته باز ساله دیگه همین آش هستو همین کاسه - هر موقع فرهنگ مردم تغییر کرد آن موقع کشور می تونه ادعا کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.